Telegram navzdory blokaci v Rusku nezkolaboval, naopak dále roste


Je to už více jak měsíc, co ruský nejvyšší soud rozhodl, že společnost Telegram Messenger LLP musí vydat šifrovací klíče ruské tajné službě FSB, aby měla možnost dostat se k uživatelským datům.Pokud by firma provozující služby vydat klíče odmítla, pohrozily ruské úřady přístup místních občanů ke službě blokovat.Jelikož síť Telegram vydat šifrovací klíče odmítla, byla služba na žádost ruského cenzurního úřadu Roskomnadzor zablokována.

Přestože se po zahájení blokace služby Telegram tato potýkala s vážnými výpadky, její konec to zdaleka neznamenalo.Pavel Durov, zakladatel Telegramu, se následně vyjádřil, že firma najde způsob, jak uživatele služby udržet nadále online, a to i za cenu toho, že by připojení mělo být pomalejší.Podle Durova ani nedošlo k žádnému výraznému propadu uživatelské základny a vše na první pohled funguje normálně.Mnoho uživatelů se také snaží blokace obejít pomocí VPN či proxy serverů, pro ostatní Telegram používá cloudové služby třetích stran, které dovolují uživatelům komunikovat jinou cestou než tou, která je na ruském internetu blokovaná.Firma současně financuje řadu dobrovolníků, kteří provozují SOCKS proxy nebo vlastní VPN pro ruské uživatele Telegramu.

Zatím to tedy vypadá tak, že blokace ze strany ruských institucí se víceméně míjí účinkem a služba namísto aby v období po zahájení blokace začala uživatele rapidně ztrácet, naopak v Rusku získala dalších 300 000 uživatelů Telegramu, což je významný přírustek k současným čtrnácti milionům.Roskomnadzor se ovšem nevzdává a má v plánu nechat aplikaci odstranit z oficiálních obchodů App Store a Google Play, což se ovšem do dnešního dne nestalo a současně tato snaha naznačuje, že v první fázi boje, ve které bylo snahou uživatelům ruského Telegramu zamezit přístup na necenzurovaný internet vládní instituce naprosto selhaly.

Příklad Telegramu tak opět ukazuje, že jakákoliv cenzura internetu je obtížná a v důsledku prakticky nemožná a všechny cenzury chtivé demokratury, tak budou ve svých snahách internet cenzurovat vždy o krok pozadu, což zaručí, že tok necenzurovaných informací, bude sotva kdy vážněji ohrožen.

Advertisements

Cenzurou freemailů se začal zabývat parlamentní Podvýbor pro svobodu slova


Jak už jsme zde před časem psali, freemailové služby vydavatelství Economia cenzurovaly  emailovou komunikaci (maily byly bez upozornění zahazovány), která obsahovala některé textové řetězce, jako například slovo aeronet, vesměs ovšem všechna jména, či odkazy na weby, které se nacházely v seznamech  Smatanova webu konspiratori.sk a který služba virusfree zneužívala jako jakýsi vzor pro svůj blacklist.Přestože se situace od té doby částečně změnila a maily už nebyly zahazovány, ale “pouze” byl odesílatel upozorněn, že mail nelze doručit, protože pravděpodobně obsahuje virus, což byla ovšem opět zjevná cenzura, jelikož mail žádný virus neobsahoval.

Mainstream v čele s Českou televizí pochopitelně tento případ nehorázné cenzury dodnes systematicky ignoruje, čímž ovšem prokazuje, o jaké zpravodajství se v jeho případě jedná a kdo ho ve skutečnosti řídí.Česká televize, která je pak placena z koncesionářských poplatků hrubě porušuje svou povinnost, když o této zásadní kauze neinformuje, jelikož se jedná o zásadní zásah do listovního tajemství a svobody slova.Zpravodajství veřejnoprávního média pak má být objektivní a nestranné, věcné a věrné skutečnosti, což  zjevně v tomto případě není a jedná se tak pouze o naprostou frašku.

Předevčírem 24.4. pak proběhlo jednání parlamentního Podvýboru pro svobodu slova, na kterém byl přítomen předseda Asociace nezávislých médií Mgr. Stanislav Novotný, kde se jednalo o cenzuře, kterou některá média provádí a čímž se dopuští porušení paragrafu 182 trestního řádu.Ani tato událost ovšem přístup ČT a mainstreamu nijak nezměnila a celá tato kauza je tak dále ignorována a veřejnost tak není o ní závislými zdroji nijak informována, přestože se jedná o hrubé porušení zákona.

Znění paragrafu 182, odstavec 1 a 2:

§ 182 Porušení tajemství dopravovaných zpráv
(1) Kdo úmyslně poruší tajemství
a) uzavřeného listu nebo jiné písemnosti při poskytování poštovní služby nebo přepravované jinou dopravní službou nebo dopravním zařízením,
b) datové, textové, hlasové, zvukové či obrazové zprávy posílané prostřednictvím sítě elektronických komunikací a přiřaditelné k identifikovanému účastníku nebo uživateli, který zprávu přijímá, nebo
c) neveřejného přenosu počítačových dat do počítačového systému, z něj nebo v jeho rámci, včetně elektromagnetického vyzařování z počítačového systému, přenášejícího taková počítačová data,
bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti.
(2) Stejně bude potrestán, kdo v úmyslu způsobit jinému škodu nebo opatřit sobě nebo jinému neoprávněný prospěch
a) prozradí tajemství, o němž se dozvěděl z písemnosti, telegramu, telefonního hovoru nebo přenosu prostřednictvím sítě elektronických komunikací, který nebyl určen jemu, nebo
b) takového tajemství využije.

Mainstream přiznal, že videa z útoku na Sýrii odvysílaná i ČT byla fake


Záběry ze sobotního vojenského úderu Spojených států, Francie a Velké Británie na cíle v Sýrii, který měl být odplatou za údajné útoky chemickými zbraněmi syrského režimu, a které odvysílaly mnohé zpravodajské televizní stanice včetně České televize byly falešné.Přestože na tuto skutečnost upozornily některé alternativní weby, jako například AENews už před několika dny, až nyní tuto skutečnost přiznalo Aktualne.cz.Nicméně ČT se stále nijak nevyjádřila, takže je podle ní tento podvod v naprostém pořádku, což ale příliš nepřekvapuje.

Přestože se veřejnoprávní televize placená štědře z povinných koncesionářských poplatků, a ráda sama sebe označuje za vrchol objektivního zpravodajství s profesionálním přístupem, skutečnost je přesně opačná.ČT tak divákům předvádí podvržené záznamy se záběry, které pochází z konfliktů v minulosti, které nemají se sobotním spojeneckým útokem v Sýrii nic společného.Jedná se tak o cílenou dezinformaci, jelikož lze s úspěchem pochybovat o tom, že by profesionálové z ČT, opakovaně vysílali záběry z naprosto odlišných destinací, aniž by si toho kdokoliv z nich všiml.To že podvržené záběry vysílaly rovněž i mnohé další západní televize pak jasně naznačuje, že nešlo o pouhou náhodu, či omyl.

Otázkou pak také zůstává, prož byly vůbec tyto fake záběry odvysílány, když spojenecká koalice, která útoky provedla, musela mít z tohoto údajně velmi úspěšného útoku spoustu vlastních záběrů, které mohla západním televizním stanicím poskytnout v bohatém množství, tak jak to ochotně učinila i v minulosti, při jiných svých úspěšných operacích, kdy se jimi přímo chlubila.Aniž by jsme se tak chtěli pouštět do nějakých spekulací, skutečnost že žádné oficiální záběry zveřejněny nebyly naznačuje, že spojenci nemají z nějakých důvodů příliš zájem se s nimi chlubit, přestože sobotní operace v Sýrii, prý byla velmi úspěšná a všechny střely prý zasáhly své cíle.

Ať tak či tak, jisté je, že Česká televize se svým mnohamiliardovým rozpočtem svoje diváky cíleně manipuluje v zájmu jistých politických kruhů a šíří ukázkově fakenews, vůči nimž se v případech alternativních médií, tak ráda vymezuje.Je tak na čase zbavit tuto podvodnou rádoby veřejnoprávní televizi miliard z koncesionářských poplatků, díky kterým systematicky ohlupuje veřejnost.

Německý nejvyšší soud potvrdil: virus spalniček neexistuje


Předně je třeba zdůraznit, že přestože toto rozhodnutí není zrovna aktuální a došlo k němu už v loňském roce, mainstreamové závislé zdroje, které píšou pouze v zájmu farmaloby a státní doktríny, je už dlouhé měsíce ignorují a pochopitelně o něm neinformovaly.Tento případ je tak prakticky identický, jako případ britské lékařky Jayne Donegan, které se podařilo dosáhnou toho, že GMC uznal, že očkování není k udržní zdraví nutné a který mainstream také už několik let ignoruje, takže se v obou případech jedná o zjevnou cenzuru.

Celý případ začal tím, že německý lékař Stefan Lanka nabídl 100 000 Eur tomu, kdo předloží důkaz toho, že virus spalniček skutečně existuje.Výzvu přijal německý lékař David Bardens, který jako údajný důkaz existence viru, předložil články z několika lékařských časopisů v kterých se uvádí, že onemocnění spalničkami má virový původ.Když Stefan Lanka tyto “důkazy” odmítl, Bardens se obrátil na soud.

Do tohoto případu se zapojilo pět odborníků a předložili výsledky vědeckých studií. Všech pět odborníků, včetně prof. Dr. Andrease Podbielskiho z institutu pro lékařskou mikrobiologii, kteří byli jmenováni soudem ve Stuttgartu konstatovali, že žádná ze šesti publikací, které byly předloženy soudu, neobsahuje vědecké důkazy o existenci údajného viru spalniček.Soud tak tyto důkazy nepřijal a rozhodl, že není prokázáno, že virus spalniček existuje a je příčinou onemocnění, jak stále tvrdí provakcinační zdroje, což je pouze ukázkou toho, že současná medicína pod vlivem farmaloby vychází ze zjevně zastaralých a překonaných poznatků a nové důkazy cíleně ignoruje, což je znakem pavědeckého přístupu.

Protože tedy neexistují žádné vědecké důkazy o existenci viru, je otázkou, proti čemu jsou vlastně určena veškerá ta očkování.To by nám zřejmě mohla osvětlit samotná farmaloby, ta ovšem k verdiktu soudu, který odmítl všechny pseudodůkazy o existenci viru ignoruje a dále za vakcíny proti spalničkám, které jsou prokazatelně neúčinné, inkasuje miliony dolarů.Jelikož je však moc dobře známo, jak zástupci farmaloby vztekle reagují na jakákoliv neprokázaná tvrzení ohledně kritiky očkování a v tomto případě zarytě mlčí, nepotřebujeme nakonec žádnou reakci ani od farmaloby, ani od mainstreamových zkorumpovaných medií, jejich měsíce trvající mlčení k tomuto případu samo o sobě dokazuje, jaká je ona realita.

Takzvané fakenews weby jsou důvěryhodné, potvrdilo ministerstvo pravdy


Ministerstvo pravdy, oficiálně úřad nesoucí dlouhý a bombastický název Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám, vyvrátilo za více než rok svého působení dvacet dva dezinformací.Jak už jsme zde informovali, tento úřad byl založen především právě z důvodu šíření fakenews, prostřednictvím alternativních webů a sociálních sítí, které nepodléhají vlivu státní moci a cenzury, jak je tomu u mainstreamových zdrojů, které všechny drží tu správnou oficiální linii.

Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám, se tak po více jak roce pochlubilo, že se mu podařilo za tuto dobu své existence vyvrátit rovnou 22 dezinformací, mimo jiné například, zprávu “propagandistického” serveru Sputnik.cz, podle níž v Praze demonstrovalo sto tisíc lidí proti úpravám pomníku maršála Koněva a nebo že se Česko podle “prokremelského” webu Pravda.ru chystá vystoupit z EU.Po dalších dezinformacích, které centrum odhalilo jsme nepátrali, nicméně je zřejmé, že se bude jednat o podobně závažné dezinformace, jako v případě pomníku maršála Koněva.

Ministerstvo pravdy tak především tímto výsledkem prokázalo, že jeho aktivita v oblasti odahlování a vyvracení dezinformací je naprosto zbytečná, jelikož závažné dezinformace a fakenews, které se prý internetem šíří, vlastně vůbec neexistují, což dokazuje fakt, že jich centrum za celou dobu své existence v trvání více jak jednoho roku, odhalilo jen zanedbatelný počet.Pokud tedy vezmeme v potaz, kolik na internetu údajně existuje takzvaných fakenews webů, před kterými je internetová veřejnost neustále mainstreamovými zdroji varována a které tyto dezinformace prý šíří.

Nebude tak na škodu, použít k hrubému odhadu množství údajně šířených fakenews osvědčené Smatanovy seznamy, na které se ochránci toho jedině správného internetu, tak rádi a pravidelně odvolávají a současně ho velmi rádi využívají i autoři filtrů, které jsou pak zneužívány k cenzurování emailové komunikace.V těchto seznamech se tak k dnešnímu dni nachází rovných 107 webů, které mají prý šířit dezinformace.Pokud pak budeme velkoryse předpokládat, že se na každém z těchto webů nachází pouhých 100 zpráv (ve skutečnosti je jich mnohem víc), dojdeme k celkovému počtu více jak 10 000 dezinformačních fakenews.

Jelikož ovšem ministerstvo pravdy vyvrátilo z tohoto mnohatisícového počtu údajných fakenews pouhých 22, tedy pouhý zlomek procenta, znamená to pouze to, že takzvané fakenews prakticky neexistují a že tyto údajné dezinformační weby informují ve skutečnosti naprosto objektivně.Přestože jsme tedy měli zpočátku a o smyslu ministerstva pravdy vážné pochybnosti, v důsledku tento úřad potvrdil, že alternativní weby jsou co se týká informací naprosto spolehlivé a čtenáři jim tak mohou bez obav důvěřovat, protože dezinformace, se na nich podle Centra proti terorismu a hybridním hrozbám prakticky nevyskytují.

Ursula Haverbeck – Hootonův plán a evropská migrační krize


Jak už jsme zde před časem psali, Ursula Haverbeck byla ve svých 88 letech, za popírání holohoaxu nejprve obviněna a následně i inkvizičními soudy německé demokratury odsouzena opětovně na čtrnáct měsíců do kriminálu.Tato informace se objevila téměř bez vyjímky ve většině zmanipulovaných mainstreamových medií, která věrně slouží holohoaxové loby.Nicméně tato media jednu podstatnou věc zamlčela, jelikož Ursula Haverbeck toho řekla a napsala mnohem více, ale to už se ovšem do inkviziční mainstreamové propagandy příliš nehodí.

Kromě toho, že tedy Ursula Haverbeck odmítá holohoaxové nesmysly, rovněž veřejně odhalila plány na genocidu německého národa, pocházející už z 30. a 40. let minulého století.To je ovšem pro evropské demokratury mnohem nebezpečnější, než nějaké popírání holohoaxu, jelikož Kaufmanovy a Hootonovy plány na zničení německého národa, je nutné v dnešní Evropě tajit, protože jsou téměř identické se současnými plány eurohujerů na likvidaci celé dnešní evropské populace, prostřednictvím imigrace primitivů neevropských ras, stejně jak to navrhoval i Hooton.

Ursula Haverbeck tak veřejně odhalila plány Hootona, který plánoval stejnou politiku, jakou dnes provádí EU v čele s hrobařkou Evropy Angelou Merkel, a jejíchž cílem bylo zaplavit Německo, dnes ve “vylepšené” verzi už celou Evropu, primitivními rasami, díky kterým dojde k postupné cílené degeneraci celé evropské populace, což už se v některých zemích Evropy začíná dařit.Ve skandinávských zemích, kde došlo za poslední desetiletí k masivní imigraci primitivů s hodnotami IQ hluboko pod celoevropským průměrem, stejně jak doporučoval Hooton, už dochází k významnému poklesu průměrného IQ, o dalších negativních vlivech, jako je radikální nárust zločinnosti v důsledku imigrace těchto etnik ani nemluvě.

Hooton v tom ovšem nebyl zcela sám, podobné cíle měl i židovský právník Louis Nizer, který ve své knize ze 40. let “Co dělat s Německem” (“What To Do With Germany”) navrhoval, buďto nahradit obyvatelstvo jiným, nebo vyhladit lid, případně ho sterilizovat, či provést selektivní šlechtitelský program, eventuelně v závislosti na politických názorech, provést nucené vyhoštění.Tyto návrhy tak byly víceméně identické s těmi, které navrhoval Hooton, jen mnohem důkladněji rozpracované.Nizer tak například odhadoval, že sterilizace celé mužské populace v Německu, by se dala zvládnout do tří měsíců a ženské do tří let.A že se opět nejednalo o nějakou obskurní myšlenku dokazuje skutečnost, že už v roce 1941, tedy dlouho před údajnou konferencí ve Wannsee, tyto Nizerovy návrhy ochotně zveřejnila většina velkých amerických novin, včetně magazinu Time.

Samozřejmě v tomto směru nelze vynechat plány Theodora N. Kaufmana, které byly rovněž podobného charakteru a které zformuroval ve své knize Německo musí zhynout (Germany must perish).Kaufman rovněž pro plán německé genocidy nejpozději už v roce 1941 jako první použil v této souvislosti termín “konečné řešení” a to rovněž ještě před konferencí ve Wannsee v roce 1942, kde měli podle holokaustové teorie, nacisté konečné řešení židovské otázky teprve plánovat.Je tedy zjevné, že celá oficiální historiografie je jedna velká lež, když tvrdí, že jako první plánovali konečné řešení nacisté, ve skutečnosti plánovali konečné řešení ve formě německé genocidy Kaufman a Nizer minimálně už v roce 1941.Zatímco pak jako “důkaz” pro nacistické konečné řešení existuje pouze trapný padělek, jako důkaz pro plánovanou genocidu německého národa, existují rozsáhlá díla výše zmíněných autorů, v nichž plány genocidy podrobně popisují.

To že pak k realizaci těchto plánů nakonec nedošlo, přestože na ně byla americká společnost už od začátku 40. let prostřednictvím tisku a následně reedicemi knih těchto autorů připravována, bylo nejspíše změnou na nejvyšších politických místech  a také následky britsko – amerického bombardování německých měst, které i jinak nekompromisní Churchill označil jako “pouhý akt teroru a svévolného ničení” a které si vyžádalo miliony mrtvých, většinou žen a dětí.

Ursula Haverbeck, která svým odhalením ukázala, že plány Hootona a jeho kumpánů na genocidu německého národa, se začínají v současnosti už v celoevropském měřítku nepokrytě realizovat, tak musela být umlčena a poslána do kriminálu.Jelikož závislý mainstream o plánech na zničení Německa z pera Hootona, Nizera a Kaufmana, na které Ursula Haverbeck upozornila, nenapsal ani čárku, je nade vše jasné, že tyto materiály jsou pro evropské demokratury mimořádně nebezpečné, protože mimo jiné dokazují, že celá rádoby demokratická EU politika je ve skutečnosti jen zakamuflovanou diktaturou, která usiluje o zničení vlastních národů, což nemá v historii genocid obdoby.

Nejvyšší soud zamítl Bartošovo dovolání, Herzlův termín “řešení židovské otázky” je prý podněcováním k nenávisti


To že se v Evropě už delší dobu cíleně překrucuje historie je zřejmé, nyní ovšem se tomuto přepisování historie dostalo potvrzení i v podobě štemplu nejvyššího soudu a původní rozsudek nad Adamem Bartošem je tak platný.

Přestože jsme o skutečném pozadí takzvaného “konečného řešení židovské otázky” už před časem podrobně psali, nebude na škodu, si některé základní skutečnosti vzhledem k úporné snaze demokratur je tajit, znovu připomenout.

Především tedy, s návrhem na ono konečné řešení nepřišel Heydrich, ani žádný jiný nacista, jak nám neustále nalhává zkorumpovaná mainstreamová “historiografie”, nýbrž duchovní otec židovského státu Theodor Herzl.On a mnozí další sionisté, konečné řešení židovské otázky navrhovali už v době, kdy většina budoucích nacistických politiků nebyla ještě ani na světě, a jiní byli sotva odrostlí školní docházce, takže s tímto návrhem mohli mít sotva co společného.

Toto řešení pak neznamenalo nic jiného, než vytvoření samostatného židovského státu v Palestině, případně jeho alternativy na Madagaskaru, na což pouze Hitlerovo nacistické Německo už počátkem třicátých let navázalo, a Hitlerův režim se ho snažil systematicky realizovat.Když židovská imigrace do britské mandátní Palestiny řízená nacisty nemohla z důvodu britských aktivit pokračovat a musela být zastavena, nacisté stále vážně uvažovali o imigraci na Madagaskar a zřízení židovské enklávy na tomto ostrově u břehů Afriky, což byl náhradní plán zrodivší se rovněž v Herzlově hlavě už koncem 19. století.

Všechny tyto skutečnosti jsou ovšem v inkviziční demokratuře tajeny a šířena je pouze vylhaná verze, podle které mělo konečné řešení židovské otázky vzniknout až na Heydrichově stole ve 40. letech 20. století.Zatímco tedy to, že autorem tohoto řešení je Herzl, dokládají bohatě jeho spisy a deníky, případně i práce dalších sionistů, to že jsou jeho autorem nějací nacisti, “dokazují” pouze bláboly pseudohistoriků, směšné padělky a nyní samozřejmě i štempl nejvyššího soudu.Tento postup tak naprosto přesně kopíruje inkviziční praktiky, kde absentující důkazy, musí být nahrazeny vymýváním mozků a když ani to v některých případech nestačí, jsou tyto bláboly “stvrzeny” rozhodnutím inkvizičního soudu a zpochybňovat je, se trestá na základě rovněž invizičních paragrafů.

Nejvyšší soud tedy jasně deklaroval, že svoboda slova neexistuje, existuje jen jakási její zkriplená alternativa, kdy co se smí ještě říkat a co už ne, určují soudy.Jistá dogmata, tak nelze beztrestně zpochybňovat, což jasně ukazuje, že v evropských demokraturách zavládla doba temna.