Bartoš a Zemánek znovu odsouzeni


Jak se dalo očekávat, soud ve službách demokratury nakonec s pomocí gumových paragrafů, odsoudil Adama B. Bartoše k podmínečnému trestu.Bartoš si totiž společně s Ladislavem Zemánkem dovolil nad hrobem Anežky Hrůzové v Polné zmínit, že židovská otázka nebyla dosud uspokojivě vyřešena, což je prý podle soudu, podněcování k nenávisti.

Národní-demokratéJelikož skutková podstata “trestného činu” podněcování k nenávisti je notně vágní, což je samozřejmě účel, není pro soudce velký problém, podle tohoto paragrafu odsuzovat.To samozřejmě není nic nového, jelikož na základě tohoto gumového paragrafu, už byli oba jednou odsouzeni.Co je ovšem nového, je princip, jakým soudkyně rozsudek odůvodnila.

Nenechte se ovšem mýlit, zdůvodnění neobsahuje žádné důkazy, které by mohly vést k usvědčení, tedy k usvědčení v nepolitickém procesu.Soudkyně si sice zřejmě něco málo nastudovala o období Hilsneriády, takže správně uvedla, že ona  uvedená událost, tedy vražda Anežky Hrůzové, vedla k nenávisti vůči Židům.To ovšem není nic neobvyklého a podobné skutky často vedou k nenávisti vůči nějaké skupině.Například zastřelení černocha policií v USA, vede často k nenávisti právě vůči policii, nevíme ale o případu, kdy by pořádání protipolicejních demonstrací, bylo stíháno jako podněcování k nenávisti.Faktem ovšem je, že v USA podobně gumový paragraf zatím nemají.

Přestože je tedy soudkyni zjevně jasné, že nenávist proti židovskému etniku v době Hilsneriády, vyvolala právě ona vražda, nikoliv jakési navádění, neváhá Bartoše a Zemánka odsoudit za to, že se vyslovili o nutnosti řešení židovské otázky, z čehož prý čiší jasně ono nabádání k nenávisti vůči Židům.Paní soudkyně tak evidentně ve svém rychlokurzu “historie” nestihla prostudovat zdaleka všechny prameny týkající se oblasti řešení židovské otázky, jinak by věděla, že rovnou  s konečným řešením židovské otázky přišli sionisté, v čele se samotným Theodorem Herzlem už koncem 19. století.I kdyby nakonec Bartošovy projevy byly antisemitské (ponechme nyní velkoryse stranou vágní definici antisemitismu), sám Herzl antisemitismus vítal, jelikož vedl k realizaci jeho vysněné představy, kdy se všichni Židé jednou sejdou v hranicích společné židovské domoviny v Palestině.Pokud tedy i sám duchovní otec státu Izrael a Židy dnes téměř uctívaná postava vyslovovala prakticky to stejné co nyní Bartoš, kde je potom problém?

Demokratura a její loutkové soudy soudící na objednávku nemohou pochopitelně připustit, aby byla skutečná historie odhalena a proto inscenují takovéto soudní frašky, určené k likvidaci současné opozice a k zastrašení potencionální opozice budoucí.Lze tedy očekávat, že podobných politických procesů, bude s tím jak evropské demokratury budou ztrácet půdu pod nohama, ještě přibývat.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s